سرویس نقشه مپ
map.ir

سرویس نقشه مپ (زیرساخت ویژه نقشه فارسی)

سرویس مپ نتیجه ۲۰ سال فعالیت در حوزه GIS است. این زیرساخت، نیازهای بومی کسب و کارهای مکان محور را شناسایی نموده و با گسترش آنها، توانسته است بیشترین بازدهی را در سرویس‌های ارائه شده، داشته باشد.

سعی ما بر این بوده است تا با پاسخ‌دهی سریع و دسترسی همیشگی این خدمات، جایگاهی خاص را در این زمینه از آن خود سازیم.

هدف مپ، ایجاد زیرساختی یکپارچه جهت ارائه کلیه خدمات مکان محور می‌باشد.گام نخست ارائه زیرساخت ملی نقشه بود که برای اولین بار، سراسر ایران عزیز را تحت پوشش قرار داد.

این ساختار قدرتمند، همیشه در حال گسترش و به‌روزرسانی است و اکنون با سرویس ‌های متنوعی در اختیار کاربران عمومی و کسب و کارها قرار گرفته است.

مپ زمانی یک استارت‌آپ بود!

ما دشواری‌های مسیر شکل­‌دهی یک ایده نو به کسب و کاری پویا را می‌شناسیم و قدر دوستانی که در آن زمان بی‌هیچ چشم‌داشتی حمایتمان کردند را می‌دانیم.

در مپ سعی داریم تا با ارائه خدمات حمایتی از استارت‌آپ‌ها، سهم کوچکی از این قدردانی را نشان دهیم. اگر شما هم به عنوان یک استارت‌آپ نیاز به سرویس‌های مکان محور دارید؛ کافی است درخواست خود را به تیم حمایتی مپ ارسال نمائید.

امکان دارد این سوال در ذهن کاربر به وجود ­آید که با توجه به چندین رقیب قدرتمند جهانی در زمینه نقشه، چرا از مپ استفاده کنیم؟ مزیت استفاده از مپ، چه به عنوان کاربری عمومی که به دنبال استفاده از نقشه است و یا کسب وکارهایی که از سرویس های مکان محور مپ استفاده می کنند، در ارائه راهکار بومی بر اساس نیازهای کاربران در ایران است.

به روزرسانی های مداوم و سریع بر اساس بازخوردهای دریافتی شما را مطمئن می سازد تا با استفاده از مپ، ضمن بهره مندی از یک نقشه دقیق و سریع هر آنچه نیاز دارید را هم، در آینده‌ای نزدیک در اختیار خواهید داشت.

با ما همراه باشید تا بتوانیم با کمک هم نقشه و سرویس های مکان محور را فراتر از آنچه امروز داریم برای فردا توسعه دهیم.

سرویس نقشه فارسی

این سرویس نقشه کاملا فارسی را با رنگ بندی و ابعاد دلخواه شما و فرمت مورد نیاز ارائه می­کند. شما می توانید با استفاده از این سرویس، نقشه کامل شخصی سازی شده خودتان را به عنوان نقشه پایه در وب یا اپلیکیشن پیاده سازی کنید. این زیر ساخت شامل خدمات زیر می باشد:

    • API نقشه
    • مستندات API
    • WEB SDK
    • Android SDK
    • React JS
    • بسته توسعه وب (web SDK)